۷ پاسخ

به نظر من خرج الکی من‌خریدم پشیمان شدم

آن فرچه واس کفش وکتان هس

منم تاحالا استفاده نکردم
یکی برام توضیح میدع چجوریه؟
اصلا بلد نیستم

باید بندازی تو سبد خشک کن در خشک کن رو بذاری و بذاری رو خشک کن

واسه من یک فرچه بزرگ هم داره که داخلش وصل میشه نمیدونم اون چیه

باز آب میریزی میزاری میچرخه آبکشی میشه بعد اگه سبد داره میندازی یکم خشک میکنه

خیلی خشک کنش به درد نمیخوره فقط تمیز میشوره
من میندازم توی لباسشویی خودمون خشک میکنه یا کلا همونطوری با دست اب میکشم میندازم رو بند آبش میره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۳ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی💙👼 مامان جوجه طلایی💙👼 هفته سی‌وهشتم بارداری