۲ پاسخ

خانم یه وقت سرخود این کار نکنی !!!! الان اوج رشد مغز و رشته های عصبی بچه است با دادن داروهای بی‌مورد مخصوصا دیفن هیدرامین جلوی رشدشو میگیری! جدایی از اینکه بچه عادت میکنه بعد یک‌شب ندی بچه اذیت میشه خلاصه با مغز بچه بازی نکن

اره دوستم ب بچش میداد وخوب میخوابید
الانم دخترش دوسالشه. تا الانم میده بهش
ولی من تاحالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان اِلمان مامان اِلمان ۸ ماهگی
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان شروان و دلوان مامان شروان و دلوان ۶ ماهگی