تو ماه نهم میگن خوبه بخوری بچه زردی نگیره و برا زایمان طبیعی خوبه
سلام عزیزم شما زگیل داری؟
این داستانا دیگه منسوخ شده حتا مصرف زیاد عرق کاسنی انقباض میاره.زردی مربوط به تداخل فاکتورخونی شما و همسرتونه گروه خونیاتونو به دکتر بگین در صورت صلاحدید امپول تجویز میکنند.اگر نینی هم زردی خفیف تا متوسط بگیره تنها درمانش شیر زیاد بخوره زیاد دفع داشته باشه.
اثری نداره الکی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.