دوستان عرق کاسنی از چن هفته بخورم و چقد یه لیوان؟؟؟

۴ پاسخ

تو ماه نهم میگن خوبه بخوری بچه زردی نگیره و برا زایمان طبیعی خوبه

سلام عزیزم شما زگیل داری؟

این داستانا دیگه منسوخ شده حتا مصرف زیاد عرق کاسنی انقباض میاره.زردی مربوط به تداخل فاکتورخونی شما و همسرتونه گروه خونیاتونو به دکتر بگین در صورت صلاحدید امپول تجویز میکنند.اگر نینی هم زردی خفیف تا متوسط بگیره تنها درمانش شیر زیاد بخوره زیاد دفع داشته باشه.

اثری نداره الکی نخور

سوال های مرتبط

مامان بردیا🩵 مامان بردیا🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان پریا و رها مامان پریا و رها ۱ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری