خانما پسرم زیتون میخوره اشکالی نداره؟

۵ پاسخ

دختر منم میخوره خیلی دوست داره

ن اتفاقا خوبم هست

خیلی هم خوبه
فقط تیکه های کوچیک باشه که سر دلش نمونه و زیتون رو بشور که شوریش کم بشه

ن آوشم هرروز میخوره

نه نوش جونش

سوال های مرتبط