ازمایش کشت ادراردارم شرایطش چجوریه یادم رفته

۲ پاسخ

به من این سری گفتن ناشتایی نمیخواد
اول ادرارو نباید برداری

صبح ناشتا که ادرارت غلیظ تره برو و ترجیحا قبلش آب یا نخور یا کم بخور
اول یه مقدار از ادرارت رو تخلیه کن تو دسشویی بعد ظرف نمونه رو پر کن

سوال های مرتبط

مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۳ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری