سلام دوستان خوبین هندوانه برام خوبه یا نه؟ ؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم
شما پسرت هم سن پسر منه یه سوال داشتم
پسر شما مای بیبیش کامل خیس و سنگین میشه؟
پسر من تقریلا هر دفعه بازش میکنم شاید به بار ادرار کرده نگرانم

نه اصلا سردی نخور تازه زایمان گرمی بخور خودت تقویت کن تا چهل روزگی
بعدم خیلی نفاخ هست هندونه

نه اصلا خیلی سرده

نفخ داره

نه عزیزم خوب نیس سردی داره باید رحمتو گرم نگه داری

منکه مامانم نمیذاشت بخورم میگفت هنوز تازه زایمان کردی خوب نیس برات

سوال های مرتبط

مامان نادیا مامان نادیا ۱۱ ماهگی
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری