نبات و شیر هم باید بزنی دیگه
پسر من شیر خشکیه با اوندرست میکنم بعد پخت پودرشو میریزم روش بهم میزنم
یه قاشق ارد یه لیوان اب من اینجوری اندازه زدم بعدش ک سفت شد ۳۰سیسی شیرخشک درست میکنم تا رقیق بشه اضافه میکنم
نباید شیر بریزی؟
یکم نبات بریز یا اگه حساسیت نداره شیربریز خیلی خوشمزه میشه
ی تیکه خیلی کوچیک نبات بنداز توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.