۵ پاسخ

نبات و شیر هم باید بزنی دیگه
پسر من شیر خشکیه با اون‌درست میکنم بعد پخت پودرشو میریزم روش بهم میزنم

یه قاشق ارد یه لیوان اب من اینجوری اندازه زدم بعدش ک سفت شد ۳۰سیسی شیرخشک درست میکنم تا رقیق بشه اضافه میکنم

نباید شیر بریزی؟

یکم نبات بریز یا اگه حساسیت نداره شیربریز خیلی خوشمزه میشه

ی تیکه خیلی کوچیک نبات بنداز توش

سوال های مرتبط