۹ پاسخ

برو تاپیکامو ببین حتمااا چند نوع کیک دارم

این کیکی ک من پختم شیر نمیخاد و خیلیییی عالی میشه بافتش میتونی سیب هم نزاری و گردو بریزی روش یا هر چیزی ک دوست داری

فلا اینو بپز

تصویر

تو سوالام هس

عزیزم پودر کیک بگیر با هر طعمی هم بخوای دارن

۴ تا تخم مرغ
۴ لیوان آرد
۲ و نیم لیوان شکر اگ شیرین دوست داری ۳ لیوان
۲ لیوان ماست
۱ لیوان روغن
۱ قاشق غذا خوری جوش شیرین
ی قاشق غذا خوری بکینگ پورد
هل گلاب دارچین وانیل ب میزان لازم

تخم مرغو (اگ تو یخچال میزاری تخم مرغو باید بیاری بیرون ب دمای محیط برسه)با وانیل و هل و گلاب و شکر ۱۰ دقیقه هم بزن تا سفید بشه قشنگ
بعد ماست و روغنو بریز هم بزن
حالا ارد رو الک کن بریز اروم هم بزن خیلی اروم
جوش شیرین و بکینگ پودرو بریز دورانی هم بزن خیلی اروم

از قبل فر و روشن کن بعد قالبو چرب کن
دمای فر ۱۸۰ ///۱ ساعت بزار بپزه

منم هروقت درست کردم بد شده برا همین قیدش زدم😅

پودر کیک اماده رشد بگیر کیف کن😁😁

سه تا تخم مرغ با یه لیوان شکر و وانیل بریز تو هم زن تا وقتی کرمی رنگ شد
بعد نصف لیوان یکم کم تر روغن و یه لیوان هم شیر بریز باز هم بزن
بعدش ۲ لیوان ارد یه قاشق مربا خوری پگینگ پودر با هم الک کن کم کم بریز داخل مواد

سوال های مرتبط