برو تاپیکامو ببین حتمااا چند نوع کیک دارم
این کیکی ک من پختم شیر نمیخاد و خیلیییی عالی میشه بافتش میتونی سیب هم نزاری و گردو بریزی روش یا هر چیزی ک دوست داری
فلا اینو بپز
تو سوالام هس
عزیزم پودر کیک بگیر با هر طعمی هم بخوای دارن
۴ تا تخم مرغ
۴ لیوان آرد
۲ و نیم لیوان شکر اگ شیرین دوست داری ۳ لیوان
۲ لیوان ماست
۱ لیوان روغن
۱ قاشق غذا خوری جوش شیرین
ی قاشق غذا خوری بکینگ پورد
هل گلاب دارچین وانیل ب میزان لازم
تخم مرغو (اگ تو یخچال میزاری تخم مرغو باید بیاری بیرون ب دمای محیط برسه)با وانیل و هل و گلاب و شکر ۱۰ دقیقه هم بزن تا سفید بشه قشنگ
بعد ماست و روغنو بریز هم بزن
حالا ارد رو الک کن بریز اروم هم بزن خیلی اروم
جوش شیرین و بکینگ پودرو بریز دورانی هم بزن خیلی اروم
از قبل فر و روشن کن بعد قالبو چرب کن
دمای فر ۱۸۰ ///۱ ساعت بزار بپزه
منم هروقت درست کردم بد شده برا همین قیدش زدم😅
پودر کیک اماده رشد بگیر کیف کن😁😁
سه تا تخم مرغ با یه لیوان شکر و وانیل بریز تو هم زن تا وقتی کرمی رنگ شد
بعد نصف لیوان یکم کم تر روغن و یه لیوان هم شیر بریز باز هم بزن
بعدش ۲ لیوان ارد یه قاشق مربا خوری پگینگ پودر با هم الک کن کم کم بریز داخل مواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.