۴ پاسخ

کانال کیک و شیرینیم در روبیکا دوست داشتید عضو بشید

@cakediana

من با سه تا تخم‌مرغ و یک و نیم لیوان آرد و یک لیوان شکر درست می‌کنم تو قابلمه رو گاز 🌺

۴ تا تخم مرغ و با یک قاشق چایی خوری وانیل انقدر هم بزن تا رنگ تخم مرغ سفید بشه و خامه ای شکل بشه بعدش یک لیوان شکر بریز توش و هم بزن تا جایی که شکر حل بشه وقتی شکر حل شد یک لیوان آرد و یک قاشق چایی خوری بکینگ پودر بریز توش و هم بزن وقتی مواد همه با هم مخلوط شد میتونی بریزی تو قالب بذاری تو فر یا توستر

سوال های مرتبط