۱۱ پاسخ

عالییی نوش جونتون

کاکائویی دلم خواست😋

چ قشنگگگگ😍

چجوری صورتی شده

منم دلم میخواد تو فنجون چینی درست کنم میترسم بشکنه آب باید جوش باشه وقتی می‌ذاری رو قابلمه؟

خانوما بیاین تاپیک اخرم 😁


دیده نمیشه تاپیک ام 🥲😢

گوگولیه، من صورتیه رو میخوام 😅😄🥲🥲

به به عااالی👌🏻👍🏻
نوشجونتون🌱

perfect 😃👍🏻

چه خوشگل

اوخی چه نازن😍
چجوری درستیدی؟

سوال های مرتبط