۱۸ پاسخ

طرز پخت😩

مارک پودرکاکائوت چیه انقدرسیاهه؟من فرمندهرچی ام میزنم قهوای میشه

چ عالی شده آفرین...فقط پیکینگ پودر یک قاشق غذاخوری یا چایخوری؟

نوش جون تون

وااای واااااای واااااای لعنت ب رژیم

اوووف عاشق تلخی این کیک هستم

دستور لطفا

به و به و به😍

😋😋😋😋😋😋

اووووف

به به چه کیکی😋😋
طرز پختشا میگی بی‌زحمت گلم

وااای 😍🫠دیل چاکلته؟

طرز تهیه لطفا چقدر کاکاعوش زیاده اوف

عالیههه😍😍😍

چقد خوشمزه بنظر میاد دستورشو میدی

نوش جانتون

به به سمانه خانم چه کرده همه رو دیونه کرده

نوش جان عزیزم ♥️
سمانه جونم دستور پخت لطفا

سوال های مرتبط