شکلاتی خیس و شربتی زعفرانی و سیب دارچین. این سیب دارچینه خواستی بگو دستور بدم
ی دونه تخم مرغ
هشت قاشق غذاخوری شکر
ده قاشق غذاخوری خوری آرد
ی لیوان سر خالی شیر
نصف لیوان روغن
کمی وانیل
ی قاشق چایخوری بیکینگ پودر
تخم مرغ و وانیل اول انقد هم بزن ک کرمی رنگ بشه بعد شکر بهش اضافه کن بازم هم بزن ... بعد شیر و روغن رو اضافه کن ی هم کوچیک بزن بعد اردو بیکینگ پودر کم کم بهش اضافه کن بعد قابلمه رو چرب و آرد پاشی کن مواد رو بریز داخل قابلمه شعله پخش کن بزار چهل دقیقه بره ک بپزه
ویک هویج گردو
۴ تا تخم مرغ
۱ لیوان شکر
۱ ق چ خ وانیل
¾ لیوان روغن
۱ لیوان و دو قاشق آرد
۱ قاشق دارچین
۱ ق غ خ پر بکینگ پودر
۲ تا هویج تقریبا بزرگ
۱۵ تا گردو
تخم مرغ و شکر و وانیل و کامل با همزن برقی هم بزن
کشدار و کرمی که شد روغن اضافه کن و دوباره هم بزن
آرد و دارچین و بکینگ پودر باهم دو سه بار الک کن
بعد تو دو مرحله به مواد اضافه کن و آروم هم بزن(خمیرت از کیک معمولی یکم غلیظ تر میشه ولی اشکال نداره هویج میریزی اوکی میشه)
هویج هارو رنده ی ریز کن ،گردوهارو میتونی هم رنده کنی هم تکه های ریز کنی که زیر دندون بیاد
بعد اینارو آخر سر به کیک اضافه کن و با لیسک هم بزن
کف قالب رد چرب کن و آرد پاشی کن
تو فر که از قبل گرم کردی بزار
من تو آون توستر درست میکنم
با دمای ۱۵۵ درجه،المنت پایین و فن،۵۰ دقیقه
خیلی عالی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.