مامانا دستور یه حلیم خوشمزه رو میگید؟؟

۲ پاسخ

من حلیمام خعلی خوشمزه میشههه.
گندم را بشور توش به بسته مرغ بنداز بد زیرش روشن کن زردچوبه بریز بزار بپزه بد ک فهمیدی مرغ پخته مرغ را بده خورد کن ریز کنع یا رنده کن بد بریز توش دوبارع بد قاطی کن بد ک حسابی پخت با لعاب چوشید توش دارچین بریز نمک بریز ده دیقه بحوشه خاموش کن سرد شد بخوریدد

من پیاز با ماهیچه باسینه بوقلمون با بلغور خیس خورده میذارم میپزه بعد میکس میکنم باز میذارم جا بیوفتهبعد دارچین میریزم خاموش که کردم کره یا روغن کنجد میزنم هربارم برای سرو چون سفت میشه با شیر رقیق میکنم

سوال های مرتبط

مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام ۱۶ ماهگی
مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان مو فرفری جان مامان مو فرفری جان ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی