دستور حلیم برای پسرم می‌خوام میگید بهم

۳ پاسخ

من گندم یا بلغور گندم رو روز قبلش خیس میکنم
بعد فرداش ک میخوام بپزم اینطوری میکنم

یه. پیاز رو نگینی خرد میکنم با زردچوبه و نمک تفت میدم بهش بلغور رو اضافه میکنم یه تیکه مرغ یا گوشت میندازم توش اب جوش میریزم منتظر میمونم چندساعت بپزه و له بشه اخرسرم گوشتو درمیارم ریش ریش میکنم باز قاطی میکنم...
همین
دختر من شیرین دوس نداره بهش نمک میزنم ولی با شیره خرما دارچین کنجد پودر نارگیل و این چیزا هم سرو میشه

من گندم رو ۲۴ ساعت میخیسونم، بعد تو زودپز میپرمش، تو یه قابلمه ی دیکه یا سینه ژ مرغ یا گوشت ر‌ فقط ژا پیاز و نمک و چوب دارچین میپزم ‌. اگه واسه بچه بخوام گوشت رو به گندمان پخته اضافه میکنم و میکس میکنم ، اگه واسه خودمون باشه ، گندم ر‌و با گوشتکوب برقی میزنم بعد گوشت رو ریش ریش میکنم اضافه میکنم به گندم ها بعد با گوشت کوب چوبی میکوبم تا کشدار بشه ‌ . بعد با روغن حیوانی و کنجد و دارچین و شکر میخوریم . برای بچه روغن حیوانی و شیره ی خرما یا ۴ شیره میریزم

تو گوگل بزن حلیم با گندم پرک خیلی عالیه واسه بچه ها پسر من عاشقشه

سوال های مرتبط

مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی
مامان مو فرفری جان مامان مو فرفری جان ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی