من گندم یا بلغور گندم رو روز قبلش خیس میکنم
بعد فرداش ک میخوام بپزم اینطوری میکنم
یه. پیاز رو نگینی خرد میکنم با زردچوبه و نمک تفت میدم بهش بلغور رو اضافه میکنم یه تیکه مرغ یا گوشت میندازم توش اب جوش میریزم منتظر میمونم چندساعت بپزه و له بشه اخرسرم گوشتو درمیارم ریش ریش میکنم باز قاطی میکنم...
همین
دختر من شیرین دوس نداره بهش نمک میزنم ولی با شیره خرما دارچین کنجد پودر نارگیل و این چیزا هم سرو میشه
من گندم رو ۲۴ ساعت میخیسونم، بعد تو زودپز میپرمش، تو یه قابلمه ی دیکه یا سینه ژ مرغ یا گوشت ر فقط ژا پیاز و نمک و چوب دارچین میپزم . اگه واسه بچه بخوام گوشت رو به گندمان پخته اضافه میکنم و میکس میکنم ، اگه واسه خودمون باشه ، گندم رو با گوشتکوب برقی میزنم بعد گوشت رو ریش ریش میکنم اضافه میکنم به گندم ها بعد با گوشت کوب چوبی میکوبم تا کشدار بشه . بعد با روغن حیوانی و کنجد و دارچین و شکر میخوریم . برای بچه روغن حیوانی و شیره ی خرما یا ۴ شیره میریزم
تو گوگل بزن حلیم با گندم پرک خیلی عالیه واسه بچه ها پسر من عاشقشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.