۳ پاسخ

اگر گندم درسته داشتی، بعد که پخت، گوشکوب برقی بزن توش، عین بلغور عالی میشه حلیمت، تهم نمیگیره نیازی نیست همش بالاسرش باشی

فروشگاهای بزرگ ،عطاریا، آجیل و خشکبار ها هم دارن

عطاریا و هایپر مارکتا دارن. هم بسته بندی هم باز

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی
مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام ۱۶ ماهگی