طبیعیه زیاد تکون نخوره تو هفته من؟؟؟

۶ پاسخ

دخمل من تکون هاش قوی تر شده و بیشتر چند روزیه فشار میده استخوان زیر سینم دردم میگیره حسابی از اونور هم انگار سرشو فشار میده جیشم میاد ی وضعی😁😆

عزیزم میشه این متن و برام ترجمه کنی ببخشی 🙈

تصویر

ب منم گفتن طبیعیه
ولی کم شدن رو جدی بگیر اگر باسفت شدن شکم هم باشه
من ان اس تی چندبار رفتم گفتن مشکلی نیست ولی باپیگیری خودم دکترم سونو نوشت ومتوجه شدم حجم کیسه آبم کم شده واورژانسی سزارینم کرد

برای منم تکون میخوره ،کم شدن حرکت بچه یه آلارم خطره،جدی بگیر عزیزم ،و چک کن ،یه چیز شیرین بخور،بیست دقیقه راه برو بعد به پهلو دراز بکش ،اگه در عرض یک ساعت ۴ حرکت به بالا داشت عالیه،اگه ۳ حرکت به پایین ،خطره و به زایشگاه برو تا همه چیز بچه رو چک کنن

بنظر من آروم باشه طبیعی ولی هر ساعت باید حرکت داشته باشه من فردا میشم ۳۵ هفته دارع

نه طبیعی نیست چون برای من میخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی ممد مامان نی نی ممد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی