۱۰ پاسخ

من از 6ماهگی براش کوتاه کردم داداشم آرایشگر هست خداروشکر اصلا هم گریه نکرد

من قبل ک ببرمش صدا. ریش تراش برای کذاشتم عادت کنه

بله نباید انجام‌بدین بجه ها وقتی موهاشون رو کوتاه میکنی فکر میکنن عصبی از بدنشون داره کنده میشه و تا زمانی که متوجه نشن نباید ببرید ارایشگاه

منم دو دلم نمیدونم کوتاه کنم یا ن یعنی مرتبی کنم دورشو

من شوهرم آرایشگره میگه هنوز زوده

کجا بردید کدوم آرایشگاه؟؟

گلم میگین تا دوسالگی موی بچه رو کوتاه نکنید چون فک میکنن مو عضوی از بدنشون و بخاطر همین م قعه ای کوتاهی اذیت میشن

مابردیمش 350گرفت

چقدر بود موهاش که رفتی کوتاه کنی؟ من موندم ببرم یا نه یکم بدحالت شده و میاد تو. چشمش

مبارک باشه عزیزم
من که هربار میبرم پسرعمو پول نمیگیره😂

سوال های مرتبط