من از 6ماهگی براش کوتاه کردم داداشم آرایشگر هست خداروشکر اصلا هم گریه نکرد
من قبل ک ببرمش صدا. ریش تراش برای کذاشتم عادت کنه
بله نباید انجامبدین بجه ها وقتی موهاشون رو کوتاه میکنی فکر میکنن عصبی از بدنشون داره کنده میشه و تا زمانی که متوجه نشن نباید ببرید ارایشگاه
منم دو دلم نمیدونم کوتاه کنم یا ن یعنی مرتبی کنم دورشو
من شوهرم آرایشگره میگه هنوز زوده
کجا بردید کدوم آرایشگاه؟؟
گلم میگین تا دوسالگی موی بچه رو کوتاه نکنید چون فک میکنن مو عضوی از بدنشون و بخاطر همین م قعه ای کوتاهی اذیت میشن
مابردیمش 350گرفت
چقدر بود موهاش که رفتی کوتاه کنی؟ من موندم ببرم یا نه یکم بدحالت شده و میاد تو. چشمش
مبارک باشه عزیزم
من که هربار میبرم پسرعمو پول نمیگیره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.