۳ پاسخ

تو این سن تب نمیکنه
گرمش میگیری
و اینکه نوزاد تازه دنیا اومده دمای بدنش ۳۷ یا ۳۸ هست یکم بالاعه نگران نباش
از تب سنج های دیجیتالی زیر بغلی استفاده کن برای نوزاد اونا دقیق تر هستن

گرم نمیپوشونیش؟

تبش چند میشه؟

سوال های مرتبط

مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد