۱۱ پاسخ

این دیگه نهایته بی شعوریه اصلا فکر کن خونه باباش طرف هیچی نداشته یعنی تا اخر عمر پیشرفت نکنه

عجب آدم بیشعوریا😣😣
بگو اون خونه هرچی بود مدیریت بابام بود
اینجا خونه ی توعه

بگو هر چی نداشتیم شعور داشتیم که تو اونو نداری
باید بهش بفهمونی حق. نداره باهات این مدلی صحبت کنه

بگو وقتی چیزی نبودیم بیخود کردی اومدی خاستگاری

شوهره منم همینه

مگه شوهرت وضعش خیلی از بابات بهتره؟ یا فقط کلاس بیخود می‌ذاره ؟؟
بگو اگه دوست نداشتی چرا اومدی منو گرفتی؟

یعنی خوشش میاد بعدا یکی به دختر خودش همین حرفو بزنه؟

نترس عزیزم منم از بیشعورا دارم هم خودش اینطوره هم ننش فقط بلد بودن ش....وم..بو..ل بزرگ کنن

بگو هرچی نبودیم الان میخوایم بشیم

بگو واسه خودم نمیخام واسه دخترمون میخام
که پس فردا بزرگ شد یه آدمی مث تو بهش گف مگه خونه بابات چی داشتی بتونه بگه همه چی داشتیم

خواستی بگی فعلا که تو خونه بابات چیزی ندیدی

سوال های مرتبط