۳ پاسخ

مال من لخته لخته میومد اونم لخته های درشت عادیه خوب میشی قرص مفنامیک اسید ۵۰۰بخور

منم سر سز اولم خیلی شدید بود تا چند وقت اخر رفتم امپول زدم

منم همینم

سوال های مرتبط