من برای مواقع اسهال میدم فقط روزانه ۵ سی سی
اره خوبه
من روزی ۲ونیم سی سی میدم ی دوره ۳ ماهه دکتر داده بود خوب بود
منم گرگانی ام درخواست بده همو داشته باشیم.من درخواستام پره نتونستم
اره گفت روی اشتهاشم تاثیر داره و واقعا هم داره
من به دخترم دادم یکم فرق کرده اشتهاش روزانه پنج سی سی که دو نیم سی سی صبح دو نیم سی سی شب باید بدی با قطره اهن هم باید شش ساعت فاصله بدی حتما
پسر من اسهال شد دکتر اینو داد گفت روزی۵سی سی بخوره. یه سری چیزای دیگه ام داده بود
حالا خوب شده ولی موندم که بازم بهش بدم یا ن.
اخه زینک زیادم خوب نیست
نمیدونم تا چندوقت میشه داد
روزی ۵سیسی باید بدی عزیزم ارره تاثیر داره ولی نه خیلی زیاد
برای اشتها هست روش زده چقد بدی
ب دختر من داده دکترش و گفته ۳ سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.