بیمارستان دولتی بدون بیمه آزاد
۸۰۰
من شنبه توبیمارستان نیمه خصوصی گرفتن۷۵۰
تهران بیمارستان اکبر ابادی ۶۰ تمن
من توبیمارستان دولتی رفتم ۵۰۰وخوردی شد
بیمارستان دولتی رایگان با بیمه تامین
برا من ۵۰۰شد
بیمارستان دولتی ۲۵۰ ولی مطب و خصوصی ۱ میلیون
تمام بیمارستان های دولتی دستگاه nst رو دارند.
من یه هفته قبل زایمانم رفتم ویزیت دکتر زنان بیمارستان دولتی
گفتم nst میخوام تا خیالم راحت شه
همونجا برام انجام دادن
هزینش هم فقط هزینه ویزیت دکتر بود
دستگاهش هم هیچ فرقی با بیرون نداشت.
من ۱۳۰۰ دادم
من بیمارستان خصوصی۱۶۰۰دادم
منکه میرم بیمارستان چیزی نمیگیرن
من بیمارستان دولتی هر هفته ۷۱۰ میدم
بیمارستان دولتی ۳۹۰
من ۵۰۰ دادم
توبیمارستان دولتی ۱۳۵
800 تا 1400
۸۰۰ . ۹۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.