سلام مامان ها میگم هزینه nst چند هست

تصویر
۱۷ پاسخ

بیمارستان دولتی بدون بیمه آزاد
۸۰۰

من شنبه توبیمارستان نیمه خصوصی گرفتن۷۵۰

تهران بیمارستان اکبر ابادی ۶۰ تمن

من توبیمارستان دولتی رفتم ۵۰۰وخوردی شد

بیمارستان دولتی رایگان با بیمه تامین

برا من ۵۰۰شد

بیمارستان دولتی ۲۵۰ ولی مطب و خصوصی ۱ میلیون

تمام بیمارستان های دولتی دستگاه nst رو دارند.
من یه هفته قبل زایمانم رفتم ویزیت دکتر زنان بیمارستان دولتی
گفتم nst میخوام تا خیالم راحت شه
همونجا برام انجام دادن
هزینش هم فقط هزینه ویزیت دکتر بود
دستگاهش هم هیچ فرقی با بیرون نداشت.

من ۱۳۰۰ دادم

من بیمارستان خصوصی۱۶۰۰دادم

منکه میرم بیمارستان چیزی نمیگیرن

من بیمارستان دولتی هر هفته ۷۱۰ میدم

بیمارستان دولتی ۳۹۰

من ۵۰۰ دادم

توبیمارستان دولتی ۱۳۵

800 تا 1400

۸۰۰ . ۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان فائز مامان فائز ۷ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان نوران مامان نوران روزهای ابتدایی تولد