کلا دو دست صفر بگیر ۳ دست ۱
بقیشو بزار بدنیا اومد بگیر
من 20 تیکه دانالو خریدم 3300
من سایز های ۰تا۳ ،۳ تا۶ ،۶ تا۹ از هر کدوم ۵ تا خریدم
ایرانی مارک های خوب مثل نیلو دونه ای ۵۰۰ اینا هستن سرهم ها ۸۰۰ اینا دقیق یادم نیست البته قیمتش
من اینو گرفتم ۸۰۰ ٫ حس میکنم انداختن 🤣🤣
البته جنس فوق العاده ای داره
دانالو تیکه ای بالای ۵۰۰ . من یه بلوز و شلوار ازش گرفتم فقط بقیه رو جنس معمولی از بازار خریدم چون گرونه
من نیلی گرفتم اکثرش تیکه ای ۴۰۰ و ۵۰۰ بود سال قبل
ی خوردشم ی مارک دیگه اونا تیکه ای ۳۰۰ بود از هر سایز ۳ دست گرفتم
من یه هفته پیش دو دست خریدم برند نیلی شد سه ۲۸۰۰
ببین یجیز حدود ۷ ۸ ت این سه دست لباس ۱۹ و ۱۳و ۳ تیکه میشه سایز صفر
واسه بیرون و دکتر هم میخوای یچیز حدود ۶تا ۷ت هم اون سرهمیا و ایناست حدودا دونه ای ۱/۲۰۰
من ی ست پنج تیکه گرفتم ی س تیکه برای روزای اولش ، یکی دو دستم از خواهر شوهرم گرفتم بچه هامون پشت سر همن لباساش نو مونده، ی ست گرفتم برا وقتی که هنوز خیلی کوچولواه میخوام ببرمش بیرون سایز ۱ی تیشزت با رامپر لی.روش و پاپوش.
اینارو مارک دانالو ی مارک دیگه گرفتم
دیگه دو س تا هم سر همی سایز ۱-۳ ماه گرفتم
فعلا همینا تا بدنیا بیاد ببینم چیا میخواد بیشتر سایزش چنده
من سه دست صفرسه دست یک سه دست ۲ خریدم مارک نیلی ودانالو خریدم ازهرکدوم یدونه سایز صفرویک و دو چون واقعا گرونه هرتیکه اش ۵۰۰ خریدم
۱۹
تیکه خریدم ۳/۴۰۰
۱۳تیکه
۴ت
سه تیکه ۱/۸۰۰
نیلی و دانالو تیکه ای۴۰۰ ۵۰۰ ۶۰۰ هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.