۸۱.۵ بود
....78/۵
سلام. من از ۲ سالگی پسرم رو برای چکاپ پیش دکتر علیجانپور میبرم. قد بچه رو نسبت به قد پدر و مادر میسنجه
و رو نمودار میبره. و اینکه اگه نیاز نباشه به هیچ عنوان دارو نمیده
سلام. من از ۲ سالگی پسرم رو برای چکاپ پیش دکتر علیجانپور میبرم. قد بچه رو نسبت به قد پدر و مادر میسنجه
و رو نمودار میبره. و اینکه اگه نیاز نباشه به هیچ عنوان دارو نمیده
دختر منم ۷۲بود دکترش گفت کمه بهش شربت داد تو یک ماه ۲نیم سانت اضافه کرده
قد تولدش چند بوده دختر منم یک سالگی ۷۱بود
دختر منم یکسالگی همین حدود بود دقیقا قد خودم ۱۶۰همسرمم ۸۸ا خیلی نگران قدشم برا همین غدد بردم گفتم دوساله شد دوباره بیار فعلا دارویی نداد ولی درمان میشه تو مطب پر بود از کسایی که همین مشکل داشتن همه میگفتن کار خوبی کردی از الان اومدی چکاپ
ژنتیکیه عزیزم .حالا دکتر ببر ببین چی میگه
72 قد وزن هم هشت کیلو
دختر من یکسالگی 75 بود الان شده 78
خودم 158
همسرم 187
پسر من تا نه ماهگی قدش خیلی خوب رشد میکرد ولی از نه ماهگی رشدش متوقف شده در حد یک سانت رشد داشته
من پسرم بردم دکتر گفت بدو تولد تا 6ماهگی بایدماهی 1سانت و نیم اضافه کنه بعد ماهی 1سانت تا دو سالگی
بعدشم قد الان مشخص نمیشه
خواهشا به گل دخترا و گل پسراتون دارو هورمونی ندید
میده ولی خوب زیاد تأثیر نداره بیشتر ژنتیک
مه چهره ۸۱ بود
خودم ۱۶۲ همسرم ۱۹۰
پسر من 78 بود
وا هنوز ک قد معلوم نمیشه😐 بچه یهو قد میکشه مخصوصا سن بلوغ اگه اون موقع کوتاه بود بعد برو دنبال هورمون اخه کی ب بچه یک ساله هورمون میده😑
پسر منم ۷۲ بود
۸۱ بود
۸۳بوددد
پسرم ۸۱، خودم ۱۶۰، شوهرم ۱۸۰
قد ژنتیکی
پسر من ۱۱ ماهش ۷۹
قد فقط ژنتیکیه
۸۰
دختر منم 72,بود گفت کوتاهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.