سلام خانمابیاین بگین چند هفته رفتین تشکیل قلب🫠🫠

۸ پاسخ

من 6 هفته و 4 روز رفتم تشکیل شده بود

8 هفتع

سلام من رفتم سونوگرافی برای قلب دکتر گفت قلب تشکیل شده ۷ هفته و ۲ روز بودم ولی میگن ۸ تا ۱۰ هفته برید

۶هفته رفتم ولی میگن ۸ هفته بهتره بری

۸ هفته
چون بعضی اوقات قلب تا ۹ هفته گاهان ۱۱ هفته شکل میگیره

هفت هفته و دو روز

۷ هفته

من هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته نوزدهم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری