#نیشابور
#پوشک
#فرزندپروری
#تولد
#اسهال
#تب

تصویر
۵ پاسخ

کیک دخترم همیشه دادم خواهانی
واقعا همون چیزی خاستم در اورده

من تولد سه سالگی دخترم
ی عکاس اوردم خونه چون تم زدیم اومد خونه عکس گرفت
و فایل عکسارو بعد انتخاب بهم داد
خودم بردم بیرون چاپ کردم
خواستی بگو شمارش بدم زنگ بزن

بله مااشنا داریم میخوای شماره شو بدم

عزیزم شما که نیشابور هستین اطلاع دارین الان آرامگاه خیام و عطار و.. بازن یا نه؟ چون یمدت بسته بودن

من اتلیه تیسا رو قبول دارم ولی نمیدونم میاد خونه یا ن .قنادم یه نفر کیک خونگی درست میکنه خیلی تمیز و خوشمزه ولی گرون درمیاد

سوال های مرتبط

مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی
مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی