شربت استا دادم تبش نمیاد پایین شیاف بذارم

۴ پاسخ

دمنوش گل ختمی
آب سیب و کمی دارچین
هردوتا برای تب عالیه

فقط با بروفن تب کنترل میشه اگ نداری شیاف بزن بر حسب وزنش
اگ ده کیلو یدونه ۱۲۵ ۱۵ کیلو یکی و نصفی ۲۰کیلو دوتا ۱۲۵

ایبوپروفن بده

۸ و ربع شربت دادم

سوال های مرتبط