هی حس میکنی ادرار داری ولی میری دسشویی خیلی کم میاد با سوزش؟
من اینجوری شدنی دلستر دو سه لیوان میخورم یا بیشتر بعد تند تند میرم دسشویی خوب میشم
من وقتی اینطور میشم میرم تو حموم قشنگ خودمو میشورم و تا میتونم اب و نوشیدنی میخورم
دمنوش بابونه بخور
سوزش ادرار یا واژن؟
یک قرص فنازوپریدین با مسکن بخور تا فردا بری دکتر پنیرک هم دم کن بخور با هندوانه و دلستر تلخ اینا بهترت میکنه
ببین با شامپو بچه خودتو بشور شورتم نپوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.