چه جالب همسر منم امشب پیتزا گذاشته بود 😍😍
اینم پیتزای من
عالیه فقط یه کم شلوغه نوش جونتون
یسنا پیتزا رو تو تابه پختی اگر اره لطفن دستو
اخه فرم خراب شدههه😐
بزن شاد شی بزن شارژ شی
تو قابلمه پختی.واقعان؟
نوروش جااان
خدایی فاز این دیس لایکا چیه😑خیلیم خوب شده❤نوش جان عزیزم
وای بوش اومد 😋🫣
منم تو تابه بلدم درست کنم نوش جان
به به میخامش
تو بارداری اشکال نداره بخوریم؟
دلم خاست
نوش جان
دستورشو بگو
اعه تو قابلمه خوب میشع؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.