۱۵ پاسخ

چه جالب همسر منم امشب پیتزا گذاشته بود 😍😍

تصویر

اینم پیتزای من

تصویر

عالیه فقط یه کم شلوغه نوش جونتون

یسنا پیتزا رو تو تابه پختی اگر اره لطفن دستو
اخه فرم خراب شدههه😐

بزن شاد شی بزن شارژ شی

تو قابلمه پختی.واقعان؟

نوروش جااان

خدایی فاز این دیس لایکا چیه😑خیلیم خوب شده❤نوش جان عزیزم

وای بوش اومد 😋🫣

منم تو تابه بلدم درست کنم نوش جان

به به میخامش

تو بارداری اشکال نداره بخوریم؟
دلم خاست

نوش جان

دستورشو بگو

اعه تو قابلمه خوب میشع؟؟

سوال های مرتبط