۱۵ پاسخ

من تخت و کمد و میز سوال کردم ۷۰ میلیون می شد

تو محراب سفارش بده قیمتش مناسبتر بقیه جاها میفته
کیفیتشم ک دیگ خودت نوعشو انتخاب کن بگو بهشون

بنظرم اماده ای نگیر سفارش بده با ام دی اف واست درست کنن منم انتخاب کردم دادم با ام دی اف زدن دوسش دارم
گرونتر هم بشخ ارزشش داره هم جنسش بهتره هم خوشکل تره

دومی قشنگ هست
ولی این مدل‌ها برای مدت کمی قابل استفاده هست
من کلا کمد بزرگ ساختم ، مثل کمد دیواری که دیگه همیشگی باشه و یکبار خرج کرده باشم

شیرازیا عکساس سراغ ندارین که لباسای خوشکل داشته باشه.

دومی چقدر بانمکه

چوبینه داره مثل همین ، تو شهرک دستغیب

دومی قشنگه

خوشگله ولی کوچیکه بهتره یکبار هزینه کنی و یک کمد نوجوان بگیری تا چند سال بعد مجبور نشی دوباره بخری
من با اینکه کمد نوجوان گرفتم برای دخترم الان که ۳ سالشه لباسهاش به زور توش جا میشه

ما يه جا داخل همايون واسه سيسموني دختر دوستم خريديم از همه جا قيمت مناسب تر و قشنگتر بود برو شايد اين مدلي هم بزنه واست

قشنگه

دومی قشنگ

من احتمالا تخت نگیرم ولی کمد بگیرم چون اتاق نداره حداقل تا وقتی بتونه ازاتاق خواب جداگونه استفاده کنه اینجاییم شاید بزرگتر شد جامون عوض کردیم

خیلی خوشگله مخصوصا دومی

اینک یه مدل دیگه

تصویر

سوال های مرتبط