من آذر ماه بیمارستان آریا زایمان کردم
سزارین اجباری بودم اتاق خصوصی هم گرفتم با بیمه تامین اجتماعی ۳۵ تومن شد
دستمزد دکتر هم که جدا بود . اون موقع سزارین اختیاری ۵۰ تا ۶۰ بود
پاستور بودم اخر ابان اتاق دو تخته و دوتا همراهی داشتم ۳۰ و خورده ای شد البته دوقلو بودن
بیمارستان مادر پارسال این موقع ۵۰ با اتاق خصوصی و بی حسی و اینا
مادر رو من دیروز پرسیدم گفت 65
مادر و مهر و بنت الهدی پرسبدم با بیمه تامین ۴۰ تا ۵۰ تومن
بدون بیمه ۷۰ تا ۸۰ تومن
مادر گفت اتاق خصوصی شبی ۷ تومن
اول همین هفته بیمارستان پاستور سزارین شدم ۴۴ملیون با بیمه سلامت .بدون بیمه ۵۹ملیون
اکثر خصوصی ها 40تا 50
زن داداشم ۲۲ اردیبهشت بیمارستان سینا زایمان سزاریان شد.
هزینه بیمارستان۶۰ میلیون
پول اتاق خصوصی کلا باز جدا
و ۱۵ میلیون هم زیر میزی دکتر برا سز
ولی خوب راضی بودن
اتاق خصوصی تا نصف شب خانواده همسرش و داداشم کنار مادر و بچه بودن گیر نمیداد بیمارستان و میگفتن خیلی خوب بوده
۱۰ شب زایمان ۱۲ آوردن بخش فردا ساعت یک ظهر مرخص کردن😍
من مهر بیمارستان مادر زایمان کردم ۴۰ تومن شد
سینا من شش فروردین زایمان کردم
حدود هفتاد میلیون ، با بیمه تامین و بدون هزینه تزیین اتاق و فیلمبرداری
اتاقم خصوصی بود
زیرمیزی دکتر هم که جدا هست و بستگی به دکتر داره برای سزارین
سزاین موسی ابن جعفر ۲۱
مهر ۴۰۴
۱۵دستمزددکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.