۸ پاسخ

ن عزیزم کاری ندارن میدن
منم همیشه با کد ملی بقیه میگیرم اخه کم میارم

خانوما من شیر خشک ببلاک کامفورت دارم کسی میخواد بگه

ما هم میگرفتیم برو بگیر تا ۲ سال میدن

جدی به ما که نمیگن

مشکلی نداره منم با کدملی نوه خاله ام۲ میگیرم چیزی نمیگن

ن عزیزم کاری ندارن کد ملی میدی بهت شیر میدن

نه هر چی بخوای میدن

فک نکنم مشکلی باشه.

سوال های مرتبط