ن عزیزم کاری ندارن میدن
منم همیشه با کد ملی بقیه میگیرم اخه کم میارم
خانوما من شیر خشک ببلاک کامفورت دارم کسی میخواد بگه
ما هم میگرفتیم برو بگیر تا ۲ سال میدن
جدی به ما که نمیگن
مشکلی نداره منم با کدملی نوه خاله ام۲ میگیرم چیزی نمیگن
ن عزیزم کاری ندارن کد ملی میدی بهت شیر میدن
نه هر چی بخوای میدن
فک نکنم مشکلی باشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.