چه جالب من نمیدونستم همچین کارایی باید کزد حالا هم که میدونم فرقی نداره شوهرم منو نمیبره
آره عزیزم آداب داره ، میری مسجد یا جاهای زیارتی آب یه انار رو میگیری اگه نبود پرتقال یا هرمیوه دیگه ای ولی توی روایات گفته انار ، اونجا به بچه ات شیر میدی و همزمان سوره یاسین رو میخونی بعد به اون آب میوه فوت میکنی و میدی به بچه ات ، اینطوری کمتر اذیت میشه واسه شیر
اره من پسرمو از شیر گرفتم شربت درست کردم روش سوره یاسین خوندم بردم امامزاده پخش کردم بعدم بچه باید خودش گردو بشکنه بخوره تا گر( نق زدن) سرش نیفته اینو به من گفتن
پیش ما قدیمی هامون میگن بهترین روز یکشنبه
از شب یکشنبه تا سه روز بهش نمیدی، شب سوم با سینه راستت بهش تو خواب شیر میدی و شیری که دادی رو حلال میکنی بهش
قدیمی های ما یهو از شیر میگیرن من خیلی موافق نبودم چون دخترم خیلی بهم وابسته بخاطر همین اول یکم در طول روز کمش کردم بعدش با همین آداب گرفتم
راستش میخواستم ببینم آداب دینی داره یا نه دیگه نشد بپرسم.
ما ک آره
من ک همینطوری گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.