چه ربطی داشت 😁😁
نه ربطی نداره گلم..
منم از شیر گرفتم دخترمو
سومین شب درد داشت دوشیم یکم دیگه درد نمیکنه..
شیر هنوز برنگشته هس ..ولی دردش رفته
پس بچه های شیرخشکی ماماناشون همه مریضا😂
من الان از شیر گرفتم همون چند روز اول درد داشت سینه هام الان خوب شده
فعک نکنم
خاله ی من دخترشو دوسالگی از شیرگرفت بعدش شیر مونده بود تو سینش کیست شد رفت عمل کرد
ولی اون درد چندروزه رو نمیدونم تاثیر داشته باشه یانه
هر کس بوده خواسته گولت بزنه بچه شیر بدی😂
این حرف هارو از کجا میارین دقیقا
نشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.