مامانا بیاین بگید کدوم بیمارستان زایمان کردین و هزینه هاش چجوری بوده

۳ پاسخ

خودم تیر ۹۸ بیمارستان جواد الائمه طبیعی ، دوشب موندم شد ۱/۸۰۰🫠😂جاریم مهر ۱۴۰۴ بیمارستان موسی بن جعفر سزارین شد ۲۰ یا ۲۵ هزینه بیمارستان ۱۵ هم زیر میزی دکتر جمعا ۳۵-۴۰

من زایمان اولم بیمارستان رضوی طبیعی زایمان کردم ۵۰ تومن سال ۱۴۰۳

زایمان قبلیم یزد بیمارستان مجیبیان بود ۳۸تومن طبیعی 🥲

سوال های مرتبط