تب نیست ک
ن خوبه ۳۷ و نیم ب بالا تبه
عالیه تب نداره
تب نداره حدیث
عزیزم زیادم یخش نکنیا تب سرد میکنه همون ۳۶نیم اینا باشه اوکیه
نه تب نیست که
نه تب ندارع
میشه بگی چطوری با دستگاه کار میکنی
خیلی سرد کردی بچه رو
لرز میکنه ها
36تا37.5 اوکیه
۳۵ پایینه سردش نشه خدای نکرده سرما بخوره
خوبه ک
بچه رو سرما دادی فک کنم آخه اینکه تب نیست.تا 37 درجه تب نیست
این تب نیس
عالیه این که تب نیست
تب نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.