با پاشویه کنترل کردم تب بچم اینه اوکیع یا بالاس؟

تصویر
۱۴ پاسخ

تب نیست ک

ن خوبه ۳۷ و نیم ب بالا تبه

عالیه تب نداره

تب نداره حدیث

عزیزم زیادم یخش نکنیا تب سرد میکنه همون ۳۶نیم اینا باشه اوکیه

نه تب نیست که

نه تب ندارع
میشه بگی چطوری با دستگاه کار میکنی

خیلی سرد کردی بچه رو
لرز میکنه ها
36تا37.5 اوکیه

۳۵ پایینه سردش نشه خدای نکرده سرما بخوره

خوبه ک

بچه رو سرما دادی فک کنم آخه اینکه تب نیست.تا 37 درجه تب نیست

این تب نیس

عالیه این که تب نیست

تب نداره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی