💥💥خانما تو بارداری میشه قرص جویدنی دایمتیکون برا نفخ خورد!؟

تصویر
۵ پاسخ

دکتر به من گفت نخوری خوب نیست فقط قرص و شربت معده ای بخور که ترکیباتش سایمیتیکون نباشه مثل شربت لاکسی ژل

من ۳ یا۴ بار خوردم

به منم گفت دایمتیکون نخور ، قبل بارداری فقط دایمتیکون معده مو آروم میکرد

من جویدنیشو نمیخورم همین مدل کپسول مایع داره دکتر داده میخورم خوبه

دکتر بمن گفت نخورم اصلا

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد