دکتر به من گفت نخوری خوب نیست فقط قرص و شربت معده ای بخور که ترکیباتش سایمیتیکون نباشه مثل شربت لاکسی ژل
من ۳ یا۴ بار خوردم
به منم گفت دایمتیکون نخور ، قبل بارداری فقط دایمتیکون معده مو آروم میکرد
من جویدنیشو نمیخورم همین مدل کپسول مایع داره دکتر داده میخورم خوبه
دکتر بمن گفت نخورم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.