راسی رفلاکس چیه و چ علاعمی داره

۲ پاسخ

رفلاکس همه بچه ها دارن . علائمش بالا میاره بعد خوب وزن نمی گیره

زیاد بالا میارن زیاد گشنه هستن

سوال های مرتبط

مامان |حیدر و حامی| مامان |حیدر و حامی| ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی