۱۹ پاسخ

🤩🤩🤩🤩 چه حسی خوبه داره وقتی میای تو اکانتت

چقدر هنرمند و زیبا حسابی زحمت کشیدیا تولدشون پر تکرار✨🫶🏻

عزیزم رنگ مشگیت چه مارکی هست؟

عزیزم خیلی عالی😍خسته نباشی
با بچه هر کاری انجام بدی دو برابره ارزشش
انشالله در کنار هم همیشه جشن و شادی داشته باشین

خیلی قشنگ شده احسنت😍
خداقوت
تولدشون مبارکتون گلم✨️

خیلی قشنگه
پیج داری؟ خود تهرانی؟

ساعت هوشمند میخواست قیمتش 43 میلیون بود دلش نمیومد بخره چون گرون بود برای تولدش نصف پولش و من دادم

به نظرم قشنگه کیک

خیلی قشنگه
رنگ خامه رو چجوری مشکی میکنی؟
من هرچی مشکی میزنم ولی دودی میشه

همه چیز عالی عشقم تولدشون مبارک

من پارسال چون پدرشوهرم تازه فوت کرده بود کلا تولد نگرفتم
امسال هم از قبل تدارک دیدم ولی بحثمون شد کلا کنسل شد ولی بعدا کادوش و دادم و سکه پارسيان دادم

عزیزم چقدر قشنگ و هنرمند 😍

عالی سنگ تموم گذاشتی ❤

خودت درست کردی ؟عالیه عالیه آفرین
شاغلی گلم کارت چیه

میشه منم شوهرت باشم😪😂

اوو ۱۰ ملیون زیادم هست😁

امشب تولد همسر منم بود من این و خریدم

تصویر

اگه اون قسمت های مشکیشو قرمز میزدی حالت رمانتیک تری میشد ولی الانم عالیه

اینم هدیش بسه؟ پارسال انگشتر طلا دادم امسال اوضاع کاری خوب نبود دیگه همین از دستم بر میاد

تصویر

سوال های مرتبط