۴ پاسخ

دل درد. نفخ. رفلاکس. دندون. سرماخوردگی خفیف. گریه بچه علت داره حتما

پسرمنم الان یک هفته شده اینجوری شده
به هیچ کاری نمیرسم

پسر منم همینه من نشستم از خستگی قشنگ گریه کردم

منم همینم باید بزنیم تو سرمون فقط همین از دستمون برمیاد😂

سوال های مرتبط