۷ پاسخ

میگن ۹ ماهگی کامل باید بشینن اما من ۵ ماهگی تقریبا روی پام میداشتم می نشست

من از دکتر پرسیدم گفت زودتر از ۸ ماه بچه رو نشونید
برای غذا دادن کاما نشسته نباشه مثل حالت لم باشه

سلام خوبی عزیزم شما بچتون سنگ کلیه داشت پیش دکتر مریم استقامتی بردین خوب شد؟

من یک ماهه میذارمش روی پام بشینه و از الان کم کم داره یاد میگیره

من پسرم از دو ماه رو پام میزاشتم بشینه میخوابوندمش گریه میشد الان سه روز رفته تو‌شیش بدون کمکی میشینه

من الانم گاهی میزارم ۴ ۵ دقیقه بشینه

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی
مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی