خانما کسی سرکلاژ باز کرده؟؟

۴ پاسخ

بی حسی ک نمیزنن خواهرم گفت درد داشت منم میترسم😕

من هفته دیگه میرم باز کنم

ار من امشب باز کردم

آره من برابچه اولم بازکرده هیچ دردی نداشت 38 هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی