عدد بالاییه سونو دادی؟شاید دوقلو باشه
۳ یا ۴ هفته فک میکنم باشی با این عدد
مبارکه عزیزم برا همه چشم انتظارا دعا کن
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
فکر کنم چند قلو مبارکه عزیزم
چند روز تاخیر داشتی
نرم افزار فرزند نیکورو دان کن اونجا بهت میگه.تازه مثل کتاب فرزندصالحه اعمال و ...
مبارکه عزیزم برای منم دعا کن 🫶🏻
برای منم دعاکن خیلی درد دارم دعا کن باردار شده باشم
از روزی اول اخرین باری که پریود شدی حساب کن داخل گهواره میتونی به باردار هستم تغییر بدی برات میزنه چند هفته هستی
اولین روز آخرین پریودی به بعد حساب کن
ماشالا
مگه با بتا میشه فهمید چند هفته هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخرین پربودیت بزن یعنی روز اولش اون میشه بارداریت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.