نه سینه رو ول نمیکنه
ولی خطر داره یهو ممکن شیر بپره تو گلوش
دیگه سه ماهشه ماشاالله بزرگ شده دیگه سینه رو ول نمیکنه
شیشه رو بده حتما
خیلی خوبه
بالاخره یه روز جایی کار داری میتونی بسپاری به خانواده بری بیرون و برگردی
من شب ها موقع خواب میدم از روز اول تا حالا
با قطره چکون بده یکم تو دهنش کن قطره چکون رو خودش میک میزنه میکشه شیر رو
با شیشه .بده بخوره
من از اول با شیشه دادم الان بیشتروقتا شیشه میخوره خیلی کم از سینه میدم بهش
مثلا۱۲۰میلو با سرنگ بدی؟؟سخته خب،
فک نکنم والله دخترمن برعکس شد شیشه را نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.