مامانا من تنگی نفس دارم تو هفته من علتش چیه؟؟

۶ پاسخ

منم همینطوریم

هیچی چون بچه هی داره بزرگتر میشه فشار به دیافراگم میاد اینطوری میشی ولی اگه دیدی خیلی خیلی شدیده برو دکترویزیت شی

منم دارم. دکترم واسه اطمینان اکو قلب نوشته واسم باید برم

من وقتی غذا کم میخورم راحت تر نفس میکشم. هر وعده کم میخورم

عادیه منم دارم دکتر گفت طبیعیه خون رسانی بیشتر میشه جنین رشد می‌کنه بخاطر اون

منم دارم کلافه شدم امشب اشکم دراومد...باتپش قلب دارم من

سوال های مرتبط

مامان رادوبن مامان رادوبن ۷ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری