منم همینطوریم
هیچی چون بچه هی داره بزرگتر میشه فشار به دیافراگم میاد اینطوری میشی ولی اگه دیدی خیلی خیلی شدیده برو دکترویزیت شی
منم دارم. دکترم واسه اطمینان اکو قلب نوشته واسم باید برم
من وقتی غذا کم میخورم راحت تر نفس میکشم. هر وعده کم میخورم
عادیه منم دارم دکتر گفت طبیعیه خون رسانی بیشتر میشه جنین رشد میکنه بخاطر اون
منم دارم کلافه شدم امشب اشکم دراومد...باتپش قلب دارم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.