۶ پاسخ

وااااقعا

حق گفتی😔😔😔

چه غم انگیز

نه این واسه ماهایی که تو ایرانیم صدق نمیکنه ما انقدر زندگی هامون پر رنج و سختیه که هیچ وقت یادمون نمیره چجوری سپری شد

چ غم انگیز

هییییی🥲🥲🥲👌🏻👌🏻

سوال های مرتبط