۵ پاسخ

ولی دخترمنم مثل دختر شما بود دکتر گفت رفلاکس داره دارو داد
ببر پیش متخصص خوب.جدیدا چیه هردکتری پلارژین تجویز میکنه

رفلاکس باعث سرفه عطسه گوش درد هم میشه
گرفتگی بینی خس خس سینه

یه دکتر ببرش

رفلاکس داره شاید یاهم شکم درد و نفخ

یکم سینه اش رو با روغن بابونه چرب کن، یکمی هم حوله گرم بذار رو سینه اش، کلا گرم نگه‌ش دار
فقط سیتریزین میخوره؟قطره پلارژین هم خوبه برای سرماخوردگی

سوال های مرتبط