کسی قطره‌ی D3 داده بچش برای در اومدن دندون؟

تصویر
۱۸ پاسخ

اره من دادم پدیا بست D3 یدونه شیشه کامل یه دوره دادم

بله من استفاده کردم و بعد دو دوره که کامل خورد دندونش در اومد

من دادم روزی ۸ قطره
بعد از خوردنش حدود سه هفته بعد دندونای پایین جفتش در اومد

سلام من دادم سریع دندون در آورد ترسیدم قطع کردم چون تو یکماه شش تا دندون در آورد از وقتی هم ندادم همون شش تاست

دكتر براى دخترم.اين قطره رو نوشت خيييلي خوبه چهار تا از دندوناش در اومدن
ققط گف از شنبه تا چهارشنبه مولتى بده پنجشنبه و جمعه ها يه سيسى اين قطره رو بده

تصویر

پسرمو بردم دکتر آمپول ویتامین نوشت و شربت کلسیم چهار تا باهم زد بیرون

اره من دکتر ویتامین دی ۱۰۰۰ داد با یه دوره مصرف دو تا دندوناش در اومد ...

امپولشو دکتر برا دخترم نوشت بعد یه هفته دراومد دندونش

پسر من ۶ ماهگی شروع کرد دندون دراوردن بردمش دکتر گف د۳ بده .. هفته ای یه قطره چکون..هنوزم ک هنوزه میدم برا راه رفتنش ک پاهاش قوت داشته باشه

بله دکتر یک ماه بجای مولتی ویتامین گفت د۳ بده
ولی بازم خبری از دندون نیست

دختر منم هیچی دندون نداره خبریم نیست بردم دکتر گفت تا۱۳ماهگی وقت داره هیچی ندادبهش جر مولتی و آهن ،پسرم ۹ماهگی دندون دراورد امادخترم هیچچچچچ

سرخود نده ببر ازمایش بده بعد تازشم برای دندون عجله نکن پسر من ۳۰ تولدشه تازه ۱۰ روز میشه یدونه دندون دراورده 😂

دکتر به دختر من آمپول d3 نوشت ۱۱ ماهگی ولی اصلا اثری نداشت خودش ۴ روز بعد تولدش درآورد

برای دندون نمیدونم ولی دکترشون داده بهشون میدم

پسر منم دندون نداره امروز اتفاقا برده بودم دندونپزشک اطفال گفت تا ۱۸ ماهگی وقت هست اصلا نگران نشو و گفت اصلا به هیچ وجه آمپول د۳ نزن

مامان سر خواهرم یادمه داد البته دکتر برد امپول داد همون d3

یه قطره هست فقط d3 هست. افخمی به من داد. فقط روزی ۲ قطره. چون دوزش خیلی بالاست. البته برای دندون نداد برای رفلاکس چون آد نمیتونست بخوره. ولی خوبه بگیر. ضرر نداره.

اصلا دندون نداره؟؟

سوال های مرتبط