خانوما این سنو چیه کسی میدونه؟

تصویر
۸ پاسخ

چرا
دست خط دکترا اینطوریه 🤣🤣🤣

سونو ترانس واژینال حاملگی🧐

فکر کنم نوشته اکوی قلب جنین حاملگی

فک کنم اکو قلب نوشته

انگار نوشته سنو حاملگی

فقط اخرش میفهمم انگار نوشته حاملگی
شاید سونو رشد باشه تو این هفته برات نوشته

اخرش نوشته حاملگی😅😂

چقد بدخطه خاک تو سرش ، من واقعا نمیتونم بخونم اما معمولا ۲۴ تا ۲۸ هفته سونو آنومالی دوم ، بررسی رشد جنین و طول سرویکس هست

سوال های مرتبط

مامان قندمن👼 مامان قندمن👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختره پاییز مامان دختره پاییز ۷ ماهگی
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی