اینونمیدونم ولی از لحاظ بهداشتی اصلا کار قشنگی نیس بچه مریض میشه
اصلا از هیچ نظری این کار درست نیست چرا باید لبای بچه رو بوسید آخه
نمیدونم ولی تروخدا تو دهن بچه رو نبوسید
نشنیدم تا حالا.
لکنتو ول کن ویروس میگیره خدانکرده مریضیای بد میگیره مراقبت کن حتی پدر مادر نباید ببوسن
من خواهرم همش اینکارو میکنه هرچیم میگم نکن گناه داره بچست میگه میمیرم براش هیچ نمیفهمه لبها که هیچی همش تو دهنش رو میبوسه😭😭😭
لکنت که فکر نکنم ولی مریضی های دیگه قطعا ممکنه بگیره.
فکر نمیکنم لکنت بیاره
وای خدا نکنه
خدا اون روزو نیارع
من همش میبوسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.